Przejdź do głównej zawartości

Nowe ZDOBYCZE

Dzisiaj doszły próbki gwarantowane dermokosmetyków Pharmaceris. Jeżeli wypełniło się ankietę jako pierwsze lub ostatnie 1000 osób dostawało się próbki nawet jeżeli nie zakwalifikowało się do testów. W przesyłce znalazło się:
- ulotka informacyjna "Dermokosmetyki dla niemowląt i dzieci"
- ulotka informacyjna "Dermokosmetyki dla kobiet w ciąży i w okresie karmienia"
- 2 próbki żelu do mycia ciała i głowy dla dzieci
- 2 próbki balsamu nawilżającego do ciała dla dzieci


WIĘCEJ INFORMACJI - kliknij tutaj



Zapisując się do Klubu Mustela otrzymuje się:
- newsletter
- można brać udział w konkursach i otrzymywać prezenty od Musteli
- oraz po rejestracji można wysłać e-maila z prośbą o próbki, wysyłają próbki dla dziecka i dla mamy

ZAPISZ SIĘ - kliknij tutaj



Komentarze

  1. ja używam teraz dla synka od urodzenia kosmetyki musteli i nie mogę się na chwalić jak są wspaniałe. Drogie to prawda. Ale efekt! Mały nigdy nie miał suchej a ni łuszczącej się skóry nawet jako noworodek a ciemieniucha? Co to takiego?! Ma skórę jak dzieci z reklam:) no i są bardzo wydajne:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Twój blog został wyróżniony przeze mnie w zabawie Liebster blog :) Zapraszam do mnie po szczegóły: http://kroolikarnia.blogspot.com/2012/11/myszunia-wyrozniona-liebster-blog.html

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Popularne posty z tego bloga

Zaproszenia na niebiesko

Witam Niedawno chwaliłam się zaproszeniami Hani na chrzest. Tym razem są podobne w niebieskościach dla chłopczyka, małego Maksymiliana. Rodzice Maksia gdy zobaczyli zaproszenia Hani, poprosili mnie, żebym zrobiła im takie same w końcu na katą samą uroczystość. Zgodziłam się bez wahania.  Praca przy nich to sama przyjemność :)

Kotka Blanka

Blanka powstała we współpracy z moją siostrzenicą Natalką. Natalka wybierała kolorystykę i napełniała brzuszek tego sympatycznego kociaka watoliną :)  W trakcie szycia uczyłyśmy się wierszyka o Hipopotamie, który zakochał się w żabie. Tutaj wierszyk, baaardzo sympatyczny :) mam nadzieję że dobrze zapamiętałam :) Hipopotam  Zachwycony jej powabem Hipopotam błagał żabę: "Zostań żoną moją, co tam, Jestem wprawdzie hipopotam, Kilogramów ważę z tysiąc, Ale za to mógłbym przysiąc, Że wzór męża znajdziesz we mnie I że ze mną żyć przyjemnie. Czuję w sobie wielki zapał, Będę ci motylki łapał I na grzbiecie, jak w karecie, Będę woził cię po świecie, A gdy jazda już cię znuży, Wrócisz znowu do kałuży. Krótko mówiąc - twoją wolę Zawsze chętnie zadowolę, Każdy rozkaz spełnię ściśle. Co ty na to?" "Właśnie myślę... Dobre chęci twoje cenię, A więc - owszem. Mam życzenie..." "Jakie, powiedz? Powiedz szybko, Moja żabko, moja rybk

Anielica Lukrecja

Początek tygodnia, za oknem cieplutko i miło, a przed oknem stukanie maszyny, tym razem kolejna Anielica. W błękitnej sukni z różowymi dodatkami :). Nie będę się rozpisywać bo wszystko widać na zdjęciach. Przygotowanie do porodu trwają. Torbę do szpitala już spakowałam, bo brzuch od dwóch dni mnie pobolewa i tak troszkę się martwię bo to ciut przy wcześnie.