Przejdź do głównej zawartości

Na ryby

Moje dzieci ostatnio dostały plastikową wędkę i rybki z magnesami w buźkach, które po złowieniu świecą.
Wszystko super tylko ryby złowić się nie da, mi się nawet to nie udało mimo wielkich starań, a co mówić dwu- czy trzy- latek. 
Wędka po pierwszym dniu się złamała i tyle było z zabawy.
Postanowiłam więc sama uszyć taką zabawkę dzieciom. 
Wędki i rybki wypchane są watoliną, do "żyłki" wszyłam mocny magnes, a rybki w mordkach mają podkładki do śrubek.
Hania i Stasio chodzą teraz na ryby i łowią, jak to Hania mówi "niezłą sztukę" :)




Komentarze

Popularne posty z tego bloga

Próbki produktów Nestle dla dzieci

Wystarczy się zarejestrować aby otrzymać DARMOWE próbki produktów Nestle, kupony rabatowe i broszury z radami dotyczącymi kolejnych etapów rozwoju i żywienia dziecka.  Do mnie już dotarły :)
Zarejestruj się - kliknij tutaj

Zaproszenia na niebiesko

Witam Niedawno chwaliłam się zaproszeniami Hani na chrzest. Tym razem są podobne w niebieskościach dla chłopczyka, małego Maksymiliana. Rodzice Maksia gdy zobaczyli zaproszenia Hani, poprosili mnie, żebym zrobiła im takie same w końcu na katą samą uroczystość. Zgodziłam się bez wahania.  Praca przy nich to sama przyjemność :)






Wielkanoc 2013

Witam :) Nie było mnie, nie było bardzo długo, ale jestem i mam nadzieję że teraz już będę częściej się pojawiać. Dzisiaj chciałam pokazać dekorację świąteczną jaka zdobiła moją kuchnie :)  Wydmuszki dekorowałam techniką decoupage.








Ps. Za dwa miesiące znowu zostanę mamą :) Hania będzie miała brata :)